» میزخدمت الکترونیک » ارائه راهنمایی و خدمات مشاوره ای به سرمایه گذاران خارجی » راهنمای خدمت ارائه راهنمایی و خدمات مشاوره ای

راهنما و فرآیند ارائه خدمت خدمات مشاوره ای

به منظور بهره برداری از خدمت ارائه راهنمایی ها و خدمات مشاوره ای سرمایه گذاران خارجی، بعد از ورود به صفحه خدمت، مراحل زیر را انجام دهید:

1- انتخاب گزینه ارسال پرسش:

  • بعد از ورود به بخش ارسال پرسش، برای ارتباط با کارشناسان، ابتدا زمینه مشاوره را انتخاب فرمایید. برای مثال، در صورتیکه سوال شما در ارتباط با تامین مالی خارجی است این گزینه را انتخاب کنید.
  • نوع پاسخ را تعیین کنید. در صورتیکه گزینه پاسخ عمومی را انتخاب کرده باشید پاسخ سوال در صفحه سایت برای عموم نمایش داده می شود و در صورتیکه پاسخ خصوصی را انتخاب فرمایید پاسخ به پست الکترونیک شما ارسال می گردد و یا اینکه تنها با وارد کردن کد رهگیری نمایش داده می شود.
  • در ادامه نام، پست الکترونیک و پرسش خود را مطرح کنید و اگر مدارکی مرتبط با سوال خود دارید پیوست کرده و بعد از ورود کپچا، روی گزینه ارسال کلیک کنید.

2- دریافت کد پیگیری:

  • بعد از ارسال سوال، کد رهگیری توسط سیستم در اختیار شما قرار می گیرد که برای دریافت پاسخ خود از طریق سایت می توانید مجددا به صفحه خدمت وارد شده و با انتخاب گزینه پاسخ، کد رهگیری خود را وارد کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.

3- سوال مربوطه بسته به نوع سوال به کارشناسان مربوط ارسال و بعد از اخذ پاسخ بر روی سایت منتشر و یا به صورت خصوصی و با کد رهگیری برای کاربر قابل دسترسی خواهند بود.

تماس با ما

تهران ، میدان امام خمینی (ره) خیابان باب همایون خیابان صور اسرافیل خیابان داور - وزارت امور اقتصادی و دارایی -  سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران

بارکد2

صندوق پستی: 4618/ 11365
 
ساعت کاری سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 می باشد.
MAP